Heart It

VaniljBullar

2012-02-08 @ 16:12:00
Hej!
Nu är jag hemma från skolan, fast nu har jag förstås varit det i ungefär en halvtimma. Men har gjort lite andra saker.
Men först idag så hade vi Spanska, då tittade vi på filmer och skrev ner olika ord som vi inte förstod och sen leta vi upp dem i ordlistan.
Efter spanskan hade vi dubbeltimma med so och matte. Inte så mycket att berätta om det.
Sen hade vi lunch då jag och Klara åt och sen gick vi och spela kort, då ringde brandalarmet, och vi la tillbaka kortleken och tog Klaras nycklar sen gick vi rätt lugnt ut och gick ner till hallen (vet inte varför vi tog det så långsamt, men kände bara på oss att det inte var så farligt förmodligen) Fast jag fick ändå lite panik eftersom jag glömde telefonen i skåpet... :/ Men som tur va var den oskadd mär vi kom tillbaka, det som gjorde så att brandalarmet gick var att det var någon av byggarbetarna som borrade så alarmet gick igång.. Lite udda faktiskt ;)
Men ja sen hade vi inställd träslöjd fast det visst ingen, jag och Klara stod där och vänta fler kom och fler väntade senare kommer några och säger att det förmodligen är inställt för Roger var någonstans. Så vi gick runt lite och senare fick vi reda på att det va inställt då gick jag och Klara hem och käkade eftersom jag inte hade ätit något i skolan så var jag rätt hungrig, Men sen gick vi tillbaka och hade svenska då Jimmy pratade om olika böcker, han är så jävla duktig på att läsa! Man är helt inne i berättelsen. Han sänker rösten när det är så och då sitter man och lyssnar och alla är så tysta som möjligt och helt plötsligt kan han höja rösten för att det blir så i berättelsen och fan va man hoppas till då! Jag kommer ihåg sist gång då han var hos oss och prata böcker då satt vi alla helt tysta och helt plötsligt höjar han rösten och heeela klassen hoppade verkligen till! Haha man blir så himla inne i vad han säger liksom. Helt underbart! Så nu har jag två böcker som jag verkligen måste läsa! Förföljaren och Prinsessan och mördaren. Så nu borde jag verkligen gå ner och köpa på bokia eller kanske låna i bibloteket ;)
Men har ingen ork idag så får bli en annan dag ;)
Men efter svenskan hade vi hemkunskap och då bakade vi bullar, jag och Klara valde att baka vanilj. (se bilden) Ja det var väll det. nu ska jag kolla lite saker och spela sims :)
SES!

KOMMENTERA
Postat av: Jasmine

Vad gott det där såg ut då :D

2012-02-08 @ 17:42:44
URL: http://jasmines.se
Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Härligt att höra :)

jorå det är helt okej här!



Visst kan vi det!

säg till när du lagt till mig , så lägger jag till dig ;)

2012-02-08 @ 19:02:14
URL: http://emeliebohlin.com
Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Så bra , har lagt till dig med nu :)

jag sitter och svarar på kommentarer , själv då?

2012-02-08 @ 22:11:23
URL: http://emeliebohlin.com
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tacktack :)) Det är mina riktiga naglar.

2012-02-08 @ 22:35:40
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Emelie Bohlin

Sv: okej , du får ha en bra dag :)

2012-02-09 @ 10:50:42
URL: http://emeliebohlin.com



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0