Heart It

åker hemifrån...

2012-01-05 @ 19:30:40
hej hopp!
Imorgon vid 9.40 åker jag hemifrån till Lyse för att där ska nämligen vara en heldag med konfagänget! :) Funnisch! (mitt nya otroligt användbara funny-ord!)
Ska bli riktigt kul faktiskt :)
Undra om man ska ta med kameran.. neee., har ju mobilen min och den är ju rätt bra ändå ;)
Så det blir nog rätt dålig uppdatering...
Men kanske hinner ett snabbt inlägg på morgonen.. eller i bilen på väg dit.. eller kanske under tiden eller om jag orkar när jag kommer hem ;)
Ja i alla fall...
Just nu sitter jag och redigerar en massa sommarbilder :) längtar så fruktansvärt! ;)
Vill ha snö så det är en riktig vinter.. eller så kan det lika väl bli sommar! :P

Om nu snön inte vill komma så längtar jag fruktansvärt mycket till sommarn'!
One summer pic :)
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
//


KOMMENTERA
Postat av: Pernilla

Fint motiv! Dock är bilden lite överdrivet redigerat, du har fått bilden att se ut som om den är tagen med en mobilkamera. Sen är den lite lite brusig och färgerna är för starka. Men bra försök :)

2012-01-06 @ 12:25:21



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0