Heart It

Dagarna...

2012-01-10 @ 21:45:17
...går som vanligt fort, så som det alltid gör när det är skola.. denna dagen känessom om den var kanske typ 6 timmar lång bara..
Men ja nu har jag precis tittat lite på en film som jag inte minns namnet på just nu.. något med systrar och ett par magiska jeans.. tror det hette något sånt oxxå. Men orkade inte titta färsigt den verkar ju rätt bra så jag borde nog kanske hyra den och titta klart på den någon gång :P
Men ja jag har precis kollat igenom lite kommentarer och gjort mig i ordning och så.. så nu ligger jag i sängen och myser under täcket.. fryser så enormt mycket!
har gjort det hela dagen medans de flesta går runt och säger "puh..va varmt det är" så kommer jag där med "ush va jag fryser" och svaret man får är något i stil med "vaa?!".. hm.. ja lite så det brukar va.. fast kanske med andra saker och så men ja..
Men mamma har i alla fall lyckas övertala mig om att jag ska gå vidare i spanska att jag sak stå ut! så nu ska jag göra det och ta skolan på fullaste allvar! .. som jag nog inte direkt gjorde innan.. det var mer typ "esh .. jag gör läxorna sen måste titta på tv/va på datan.." och därefter vid 7 kanske kommer jag på att jävlar! vi har prov imorn så sitter man och råpluggar i typ 1 timma sen tröttnar man och säger jag klarar det nog... NOT! och så sitter man lite på datan och sen läser man igenom allt och förhör sig själv lite och kan typ hälften av allt.. och säger ajja jag får ju i alla fall E ;)
Så ska det INTE bli nu.. Nu ska jag ta det på fullaste allvar.. och om jag får ett E (som heltklart kommer hända) så är det i alla fall så att jag kämpat mitt hårdaste..
Så nu gäller det!
Någon som kasnke känner igen sig lite? ... hm.. ingen?.. säkert?
är nog den ända med detta besvär... :/
det blev väldigt långt inlägg... hm.. ja i alla fall så säger jag HEJ DÅ nu så får vi höras senare.. vänta lite jag skrev nog aldrig HEJ.. så Hej på er.. lite så efter,,, men bättre sent än aldrig! :D
Älskar det: bättre sent än aldrig
ja ne nu ska jag faktiskt sluta blir så frukstansvärt lång inlägg annars.. fast vänta det där det men ajja HEJ DÅ!
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm


KOMMENTERA
Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

Vad fin! :)

2012-01-17 @ 13:04:41
URL: http://kervefors.se/blogg



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0