Heart It

första konfa 2012

2012-01-17 @ 15:38:01
Tjooo!
Idag är det dags för första konfa 2012. Ska nog bli rätt kul ;)
Men ja just nu tittar jag på tv och övar på spanska läxan, och har en jävlig huvudvärk.. blir så arg!
Kan knappt titta ju och sånt e inte direkt kul... :(
Men hoppas det försvinner innan jag ska till konfan vill ju inte missa första läsningen detta året.
Dagen har väll varit rätt okay.
Först o främst hade vi klassråd och pt, där vui gjorde lite olika saker bland annat att öva inför matteprovet och skriva utvärderingar.
Sen hade vi engelska och då jobbade vi med workbooken och textboken.
Efter hade vi lunch då jag och Klara gjorde varsin "veckans kluring" sen så hade vi so och då fortsatte vi att skriva lite om kommunen. Sen hade vi även spanska och då hade vi ett oförberett prov :( Och så bytte vi platser.
Ja nu har jag inte så mycket mer att berätta.
Men vi hörs!

Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm


KOMMENTERA
Postat av: Yohanna

SV: Okej, har aldrig sett ett objektiv som heter Micro,, fast jag har ju inte nikon heller :P

Har du fått nå svar på om det är samma?

2012-01-17 @ 20:09:38
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0