Heart It

Fredag den 13

2012-01-13 @ 15:06:57
Tjena hallå hej!
Idag var nog min favorit dag.. asså inte just att det var Fredag den 13:e utan mer att det var fredag :D
ja idag är en riktigt slapp och härlig dag när det gäller skolan och oftast hemma oxxå eftersom att man ofta vilar tittar på tv och sånt när det nu är helg!
Men dagen min började med att vi hade gympa, jag har fobi för tranpets (stavning) men blev stolt över mig själv att jag inte alls tyckte det var läskigt utan mer bara riktigt kul! :D
Men så det var en riktigt rolig gympa-timme det ;)
Efter hade vi Bild, våran första bildlektion sedan 7:an. Riktigt kul var det faktiskt, inte alls dumt med bild ;)
Men vi gjorde i alla fall en början av ett skivomslag allihopa, jag tänkte nog aldrig att ta kort på det men kanske dyker upp någon annan gång! Men kan ju förklara lite kort hur den ser ut åtminstonde: jo det är en kamera i mitten (såklart) och så har den liksom vingar oxxå ;) och där under står det namnet på min första låt Photograph.
Så hoppas ni fattar men sak försöka att komma ihåg att ta kort på den nästa gång eller när den är helt klar ;)
Men ja och där efter hade vi lunch så jag,Elin,Hue och Klara spela kort,banka bäver och sjuan. Sen hade vi svenska och då pratade våran lärare om Nyhetsartikel för vi sak nämligen börja med en tidning som vi sak göra i grupper. I min grupp finns: Klara,Patryk,Roberto och Samuelsson. Tror det blir en riktigt bra grupp faktiskt!
Sen ska vi då göra varsin tidning i grupperna :) ska bli kul tycker jag.. eller jag hoppas åtminstånde.
Men ja där efter hade vi matte och vi jobbade i boken.
Det var min skoldag det..
Just nu sitter jag inte och gör särskilt mycket.
tycker det ska bli riktigt skönt med helg faktiskt!
Men vi höööörrrsss!


KOMMENTERA
Postat av: Emma

Tack snälla du för det! :)

2012-01-13 @ 15:18:29
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Ante

Aha okej :)

Funderade på att köpa den först men tänkte att det är väl lika bra att köpa den nyaste ändå :P

2012-01-13 @ 16:18:09
URL: http://openclose.blogg.se/
Postat av: Essey

Sv: Jag svarar kommentarer och facebook ;) Gjort idag då? :)

2012-01-13 @ 16:42:22
URL: http://essey.favs.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0