Heart It

Klara-Dag! :D

2012-01-05 @ 11:45:28
Hellu!
Nu är jag vaken.. fast vaken har jag varit sen tjugo över tio men jag har ej orkat skriva ett inlägg förrens nu ;)
Men idag ska jag vara med Klarann!
Det blir säkert att vi spelar Mariokart och även tänkte vi spela Alias som jag fick i julklapp :D
Jag kom på nu att jag tror jag inte har lagt upp här på bloggen vad jag fått i julklapp.. Men det verkar ju som att ingen är intresserad så det kanske inte behövs.. eller?
Men ja nu ska jag ta på mig och äta och så sen ska jag smsa henne och så får hon komma :D
hoppas ni får en bra dag!
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
//


KOMMENTERA
Postat av: PWPHOTO

fin bild!

2012-01-05 @ 14:06:53
URL: http://pwphoto.blogg.se/
Postat av: Hue

Jo! Jag vill veta :D

2012-01-05 @ 17:21:02
URL: http://huesblogg.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0