Heart It

sminkad o klar

2012-01-28 @ 11:04:39
Summer pic
Har nyss gjort mig i ordning och snart ska vi... eller snart och snart ... vet inte riktigt när men vi ska till A6 och så.. :)
Men igår när vi kom hem från bilresan så åt vi och sen gick vi ner till Tonår. Det var rätt kul där och rätt slappt och fruktansvärt kallt! Men snodde Mattis tröja så det blev varmare :) Men ja sen målade vi lite och Elin gav oss manga-lektioner. Och ja sen när vi kom hem så gick jag och gjorde mig i ordning och sen så gick vi och la oss jag och Klara i alla fall, sen så pratade vi lite och så sen somnade vi. Jag sov visst längst idag för när jag kom upp var alla redan uppe.. Som det brukar va här men.. Ja vi pratade lite och sen åt vi frukost.. Ja det var det jag har och berätta nu.
Orkar inte svara på några kommentarer idag ^^
Vi ses!


KOMMENTERA
Postat av: hanna

Jag gillar din blogg, du fotar riktigt fina bilder! :)

2012-01-29 @ 10:28:51
URL: http://hannipannii.blogspot.com
Postat av: Emma- Foto & Design

Hej, har en fototävling på min blogg och skulle bli super glad om du vill vara med :)

2012-01-29 @ 16:18:55
URL: http://pezphotos.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0