Heart It

tappar nog byxorna

2012-01-01 @ 14:01:12
Hej hopp allesammans som hittat till min blogg!
Jag är nog lite överdrivet glad idag fast ser lite negativt på att dagen kommer bli trist fram tills kusinerna kommer ;)
Kusinerna ska stanna här tills Onsdag tror jag :D
Håller just nu på att redigera lite bilder från igår :) tycker ite raket-bilderna blev så bra men ska försöka ladda upp någon som kanske blev någolunda bra ;)
Men hoppas ni får en riktigt trevlig dag! <33

Här står vi och tittar på raketerna :) haha, tappar typ byxorna på denna bild jue ;)

Celine,Matilda,Maxime och Jag
Nyårskvällsmat TOAST!



KOMMENTERA
Postat av: - bbella aka huuynh ::

sv;

hahr jo jag hör det ofta ! :)

ska bi göra bloglovin byten kanske ?

2012-01-01 @ 14:13:14
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0