Heart It

CD-omslag

2012-01-20 @ 17:52:22

Ursäkta suddig bild..
Heeej!

Idag har varit en rätt så slapp dag. Först så började allt med att vi hade gympa, där vi åkte skridskor :D super kul! Och efter gympan hade vi bild där jag blev klar med mitt CD-omslag (kolla bilden). Sen så hade vi lunch då körde jag och Klara stress :) Och efter det hade vi svenska då satt min grupp i ett grupprum och "jobbade" med våran tidning :) Var ju ganska kul.. okej riktigt kul :) Eller ja vi pratade om Brastad en del.. Och skidtunnel,vattentorn,nrj,gissa ljudet,vad ska tidningen heta?... osv!
Sen så hade vi matte och då fick vi reda på våra resultat på proven. Och ja det gick sådär... B delen var hemskt svår.. och jag hade några fel på A-delen... så jag tror nog jag blev underkänd, men som läraren sa : "bli inte för ledsna om ni får ett lågt resultat, det var ett riktigt svårt prov, och algebra och ekvationer är svårt" Men enligt mig så var det inte svårt i matteboken plus att det e kul men på provet var det FRUKTANSVÄRT svårt! :(
Men ja vi synes!

KOMMENTERA
Postat av: Amanda

sv; Haha, varsegod! Hoppas den kommer till användning! :)

2012-01-20 @ 18:24:19
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Postat av: Anna

vi hade det matteprovet idag, och det var ganksa svårt tycker jag! :)

2012-01-20 @ 19:34:27
URL: http://annaajosefin.blogg.se/
Postat av: Yohanna

SV: Tack så mycket :)



Hoppas du har en trevlig fredagskväll! :)

2012-01-20 @ 19:49:49
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0