Heart It

Lite mer om mig :)

2012-01-04 @ 22:25:35

UTSEENDE

jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. - ja, mörkare brun med ljusa slingor (kolla här)
jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. -jarrå
jag blir lätt brun. - njaa

jag har en/flera tatueringar - inte en ända
jag har haft/har tandställning. -nej
jag har glasögon/linser. - nepp
jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis. - vet inte.. kanska om jag hade varit äldre... fast tror ej det..
jag har mer än två piercingar. - ett i varje öra
jag har piercingar på andra ställen än i öronen. - nepp
jag har fräknar. - lite på sommaren


SKAMLIGHETER

jag har sagt "lol" i en riktig konversation - Nepp

jag har kissat på mig av skratt. - ne.. fast skulle ju inte förväna mig om det händer.. skrattar ju som bara den när jag skratta! 

jag har gråtit av skratt. - JAA, många gånger.. gjorde det förut
jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. - nepp... skrattar när jag dricker väldigt ofta men det händer bara att jag sprutar ut det..

RESANDE
jag har flugit. - nej aldrig
jag har varit i Ryssland. - nej
jag har varit i Kina. - nepp
jag har varit i Sverige. - eh... jag tror inte det.... xD
jag har varit i Usa. - nee. men skulle vilja!
jag har varit i Afrika. - nej

 

ERFARENHETER
jag har tappat bort mig i min hemstad. - jaarrå MÅÅÅNGA gånger. finns en del ställen jag inte ens varit på än..
jag har tryckt på alla knappar i en hiss. - ne
jag har lekt sanning eller konsekvens. - jarrå
jag har åkt skidor. - nej.. bara barnskidor när jag var fem/fyra på min uppfart

jag har åkt taxi. - nej
jag har ätit sushi. - nej


MATERIALISM
jag äger många dyra designerväskor. - nej
jag äger något från h&m. - harregud ja! favorit!
jag samlar på serietidningar. - nej
jag äger något jag köpt på tradera/e-bay. - nepp

RANDOM
jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang. - nej
jag dödar inte insekter. - jo det gör jag ..
jag sjunger i duschen. - ja till o med när jag är hes som fan

jag skrattar åt mina egna skämt. - haha många gånger har det hänt.. sen märker man att ingen annan skrattar och du slutar man och tittar runt och hoppas på att ingen märkte något..
jag äter snabbmat varje vecka. - nej
jag är bra på matematik. - inte direkt
jag är väldigt kittlig. - ohh jaa! du kan kittla mig i luften och jag skrattar som bara den!
jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv. - jag vill bli fotograf.. så jo det har jag!
mina svar är ärliga. - jaaa!

HAR DU NÅGONSIN?
Blivit arresterad? - nej
Blivit kär vid första ögonkastet? - Japp!
Sagt att du älskar någon utan att mena det? - nej.. om inte när man var liten räknar och var ihop med någon .. känns inte riktigt som man menar det på det sättet då.. :P
Busringt till någon? - nepp inte en ända gång!

 

BRUKAR DU?
Gnälla: nee
Skrika: ibland
Sova: jaa.. älskart'
Hata folk: hata är ett stort ord

Lita på folk: jag brukar lita på det flästa

VEM?
Saknar du: Pappa
Rörde dig sist: Min babe! (kameran...)
Gjorde dig riktigt glad senast: Hihi.. mamma
Fick du sms från senast: Klaran

HAR DU?
Egen dator: jepp. två!
Gjort bort dig rejält: jaaa! typ alltid
Bra självförtroende: rätt så
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: ja i mina fantiseringar ;)

 

ÄR DU?
Hungrig: ne
Smart: brukar bli kallad dummer... hm.. det var svaret!
Barnslig: alltid!
Pratglad: ganska
Blyg: ja oftast.. fast inte med dem jag känner.. väl
Foto intresserad: Ja !!!!

Kär: Japp

Arg: nej



KOMMENTERA
Postat av: sophie

Tävling på bloggen!

Bli länkad inför alla mina läsare hela veckan,

kram :)

2012-01-04 @ 22:53:48
URL: http://smedlundarn.blogg.se/
Postat av: julia [fotoblogg]

svar: jag gör gärna bloglovinbyten :D

har lagt till dig nu så lägg gäna till mig:]

2012-01-04 @ 23:00:37
URL: http://juliafotar.blogg.se/
Postat av: Felicia

Åh så söt blogg:)

2012-01-04 @ 23:03:59
URL: http://www.asslatjejerna.se
Postat av: nadja

Fin blogg :))

2012-01-05 @ 06:04:30
URL: http://nadjaheikkinen.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0