Heart It

vill ha en hund/kanin...

2012-01-19 @ 08:06:03
Hej hopp! Vill verkligen ha ett husdjur mer än den stackars lilla kanin hos pappa, som är alldeles för gammal för att va kanin, han är faktiskt typ 11-12, och kaniner brukar bli ungefär 8-9 tror jag. Men jag vill ha en hund och den skulle helt klart heta Yoshi. Men nu orkar jag inte skriva mer börjar skolan om ungefär 5 min så herrå!

KOMMENTERA
Postat av: william

vill också ha en hund, men jag vet inte vad den ska heta;D



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:D

Och vad tycker du om mina "Shining Apple" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-19 @ 18:45:02
URL: http://cookieboy.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0