Heart It

I only miss you when I'm breathin'

2012-07-20 @ 19:59:33
|Fotograf & redigerare: Amanda (jag)|Kamera & objektiv: Nikon d3100 & Nikkor AF-S 50mm f/1.8|

Hejsan!

Jag känner att jag inte varit så aktiv på väldigt länge nu.. Sorry! Men jag har egentligen inte haft så mycket att skriva om. Jag har varit inne i stan och köpt ett par jeans och en tröja. De lär dyka upp på bloggen någon dag! Sen så har jag fått en ny bibel av Sandra (Min bonussyster) & Simon (Sandras pojkvän), en jättee fin turkos! Som jag absolut kommer använda mycke! Och sen så har jag suttit uppe på kvällen/natten och så och pratat med Sandra och Elin (bonussystrar).
 
Och idag gick vi upp vid 9 och åt frukost, sen gjorde vi oss i ordning och så sen åkte vi ut till Anki (Caritas (pappas sambo) kusin), Hanna,Erik och Mikael. Vi red på hästar och fick träffa hela deras "mini zoo". De har 6 hundar,ca 300 höns,3 hästar (+2 som inte är deras men är där just nu) och 2 katter. Jag travade oxxå, jag har ridit förut. Det var väldigt kul, börjar få in rytmen i att rida lätt också! Men ja sen fick vi lite fika också. Sen åkte vi hem, städade, och egentligen skulle det vara tänkt att vi skulle ut och springa pappa,Carita,Elin och jag men eftersom det regnar så blev det inget med det. Så nu grillar vi istället och jag duschade nyss.
 
Imorgon åker jag tillbaka hem till Lysekil. Ska bli kul att träffa mamma,mormor och såklart Klara! Nu ska här pratas! :P
 
Ha det så bra så ses vi!

KOMMENTERA
Postat av: miinabrun - photo

sv: det var det verkligen! :)

2012-07-20 @ 23:31:50
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Sv: Tack så jätte mycket:)

Hur mår du idag?
Kram

2012-07-21 @ 11:19:56
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se
Postat av: emma

Fin bild!:)

2012-07-23 @ 14:38:28
URL: http://photoandinspiration.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0