Heart It

Kom hem tidigare

2012-07-15 @ 12:23:31
När jag var brudtärna när jag var liten
Hej!

Det blev så att vi kom hem en dag tidigare! Så vi åkte hem redan igår, och var hemma vid 7. Då vi åt mat och cyklade ner till tenhultssjön och upp igen ;)
 
Det har varit ritktigt bra på Öland egentligen tror jag inte vi gjort så där jätte mycket. Men några bilder har det i alla fall blivit. De bilderna kommer jag lägga upp senare och berätta om Öland senare också. För jag tänkte det blev roligare att läsa vad jag gjort med bilder till och så :)
 
Det är väldigt skönt att ha kommit hem igen. Som man säger: Borta bra, men hemma bäst
 
Ni får ha en bra sista dag på veckan!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0