Heart It

Kryssfrågor

2012-08-14 @ 15:33:24

Den är jag:

[ ] Har ett smeknamn
[/] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[/] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft vänner
[x] Har gått på simskola
[/] Har bra ordning på mina grejjer .
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[ ] Har svikit någon
[/] Gillar att sporta

SUMMA: 7

Utseende:

[x] Jag har långt hår
[/] Jag använder smink
[x] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful
[ ] Är lång
[ ] Jag bär alltid mode
[ ] Har blandfärg på ögonen
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[/] Jag har färgat hår just nu
[/] Jag har min vanliga hårfärg just nu

SUMMA: 4 ½

Förhållanden:

[ ] Jag har kille/tjej
[ ] Jag är gift
[ ] Jag är kär
[ ] Någon är kär i mig
[ ] På G med någon


SUMMA: 0 

Övrigt:

[ ] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[ ] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[/] Kan sjunga när andra lyssnar
[/] Gillar att kolla på TV
[ ] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[ ] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Namngivit en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

SUMMA: 6

TOTAL SUMMA:

0- 16, Du är onormal!
16- 22, Du är normal
22- 34 Du är ball!
34-38, Du är blajjig


KOMMENTERA
Postat av: Koffe

Vet inte varför såna här kryssfrågor är intressanta att läsa men jag fastnade haha

2012-08-14 @ 16:43:45
URL: http://fotokoffe.blogg.se/
Postat av: K O K O S

sv: tur att din design är så fin nu då :)

2012-08-14 @ 16:57:44
URL: http://kokos.webblogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0