Heart It

*Öland* day 2

2012-07-16 @ 18:37:00
Denna dagen gjorde vi väll inte häller så mycket. På förmiddagen så var vi på stranden solade och badade. Jag tog då mitt första dopp! Riktigt skönt faktiskt men så gryyyymt kallt! Och vi girllade och körde lite boule (tror jag) senare på kvällen gick Elin och Matilda och hoppade på hoppkudden och jag fick titta på eftersom jag fortfarande hade ont i tån. Sen gick vi tillbaka till tältet gjorde väll inte så mycket och somnade nog strax efter.

KOMMENTERA
Postat av: julia [fotoblogg]

sv: då missade jag nog dig. det var så många som kommenterat så jag missade nog några. lägger till dig efter att jag srivit klart inläggen som jag håller på med nu :D

2012-07-16 @ 18:53:06
URL: http://juliafotar.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0