Heart It

Questions

2012-08-05 @ 13:54:59

Vad var det senaste du sa högt? -Jag är hungrig
Vad vill du göra i framtiden? -Vet inte riktigt
Vad skulle du aldrig kunna göra? -hoppa fallskärm eller bungyjump
Vad är du rädd för just nu? -Att jag aldrig kommer få ett bra självförtroende igen... :/
Har du skärt dig någon gång? -Nope
Favoritsnacksen till fredagsmyset? -Ostbågar eller skruvar!
Bästa filmen du någonsin sett? -Haha.. Nemo eller Madagskar 3 :P
Den bästa låten du någonsin hört? -Ja.. vilken kan det va.. Kanske "Skyscraper (acoustic tribute to Demi Loavto)- Tyler Ward"
Vad för användarnamn brukar du använda? - Mandan14 eller photooamanda
Den bästa boken du någonsin läst? -Jag vet faktiskt inte riktigt. Kanske Besatt av Anne Cassidy
Är du en känslig person? -Ibland
Vem skulle du vilja ha bättre kontakt med? - Det kan finnas en jag vill ha bättre kontakt med, men jag tror inte jag vill det ändå.. :P
Vem vill du aldrig förlora? - De som står mig närmast, familj vänner!
Har du varit kär på riktigt? - Ja
Är sex viktigt i ett förhållande? -Nej
Är du en kreativ person? -Njaa. Jag vet inte om fotograferingen räknas som kreativitet?
Vad gillar du att göra? -Fotografera, tjöta en massa med bästavännen,blogga, gå små promenader och bara prata eller tänka (sommarkväll t.ex) Hänga med gött folk också! M.m!
Vad står det i ditt senaste skickade sms? -Tyckte det stod 13
Har du instagram? -Jupp (photooamanda)
Vem kramade du senast? - kusinern Maxime
Senaste komplimangen du fick? - Va fin du é
Din naturliga hårfärg? -Blond, däremot får jag inte riktigt tillbaka just den riktigt blonda typen av färg jag hade innan. Så nu är det väll mer ljusbrun typ :)
Vilken hårfärg har du nu? - Brun
Sminkar du dig varje dag? -Nej
Något du älskar: - iPhonen och min bebis! (kameran)


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0