Heart It

Questions,Questions!

2012-07-18 @ 22:33:38

Vad heter du i andranamn? - Helena
Vad har du gjort idag? -inte mycket! Mest suttit och skrivit lite och lyssnat på musik och pratat med Elin
Vad skulle du vilja göra? -Gå till kyrkan!
Vad vill du ha just nu? -En jag kan lita på när "den" säger "jag ska aldrig göra illa dig". För sådan killar verkar inte finnas!
Vad brukar du göra på helgerna? - Vara med vänner,fotografera,ta det lugnt,åka till pappsen,promenera/jogga och sova länge!
Vad stod det i ditt senast skickade sms? -Åh ja hihi. Tråkigt men då förstår jag
Vad skulle du vilja ändra på med dig själv? -Att jag tog chansen när de kommer! istället för att vänta för länge, för då är det oftast försent 
Vad faller du för hos en kille/tjej? -Personligheten!
Är du singel? -Jupp
Är du svartsjuk av dig? -Ibland ja
Är du blyg? -Ibland
Är du ofta sjuk? -Nej
Är du glad just nu? -Nej
Är du helsvensk? -Nej
Är du kär? -Nej
Är du en romantiker? -Vet inte riktigt
Är du känslig? -ja ibland
När kysste du någon senast? -Någon månad sedan tror jag
När fick du senaste ett sms? -Nu
När skrev någon senast åt dig på fbchatten? -Förrut idag
När blev du senast puffad? -Nyss
När ska du gå och sova idag? -När jag är trött
När åt du senast? -För någon timma sedan tror jag
När var du tillsammans med någon senast? -För en månad sedan 
När vill du skaffa barn? -När jag är mogen för det, och vet att jag är med den rätta!
Vem umgicks du med senast? -Elin
Vem skrev senast sms åt dig? -Klara
Vem skrev åt dig på fbchatten senast? -Rasmus
Vem saknar du? - ..... ......
Vem kysste dig senast? - Mitt ex
Vem krama du senast? -Pappa
Vem vill du träffa just nu? -Klara!
Vem ska du träffa imorgon? -Alla som bor under samma tak som jag! :P
Vem skulle du ta med dig till en öde ö? -Klara, Elin,Sandra eller Mattias
Vilken film såg du senast? -Bee Movie
Vilken låt har fastnat i ditt huvud? -Jag saknar dig mindre och mindre- Melissa Horn 
Vilken årstid är den bästa? -Sommar eller vår
Vilken hand skriver du med, höger eller vänster? -höger
Vilken siffra är ditt turnummer? - 7
Vilken månad fyller du år i? -September
Har du haft sex med någon som är över två år äldre? -Nej
Har du haft sex med någon som är över tio år äldre? -Nej
Har du varit utomlands? -Norge :P
Har du kysst någon riktigt ful? -nej
Har du något husdjur? -Nej
Har du varit kär i en nära vän? - Ja
Har du blivit dumpad någongång?-ja
Har du blivit sårad på sistone? -Jupp
Har du bra betyg? -Lagom


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0