Heart It

App-tips android

2012-06-28 @ 15:18:02
Instagram- Bästan appen som någonsin uppfunnits typ? redigering av bilder och även dela dem! (photooamanda)
Go sms pro- Sms-app, du kan ändra tema och lite annat!
Kik messenger- Chattrum typ.. GRATIS (chatta med mig: photooamanda) 
Music box pro- Ladda ner musik!
P tracker- Håll koll på din period!
Wordfeud- Ja alla vet väll vad det är eller? Spela på med mig ksk? (Mandan14)
Bibeln- Jätte bra app! Du kan göra upp en egen läsplan, som jag precis gjort, jag har skapat mig ett konto (haamjo) och nu har jag ställt in så att jag ska läsa en bit av bibeln varje dag i ett år! :D
Rumble- Leta ord! (spela med mig: Mandan15)
Unblock me- Super bra underhållning! flytta på den röda klossen till hålet så har du klarat den banan! Ne så lätt är det inte, det finns ju såklart hinder! :D
Cut the rope- Roligt spel, klippa av repet och få bollen till den söta monstrets mun!
Draw something- Rita och ha kul! :D 
 
Sen finns det ju grymt mycket mer säkert men de här måste nog va de bästa tror jag!

KOMMENTERA
Postat av: joline

Hej! Fin blogg! Var gärna med i min tävling om en länk på min blogg! Ha en bra dag, kram! :) (förlåt om du inte gillar såna här kommentarer)
men jag tror väl att det här räknas som tips på tävlingar, eller?

2012-06-28 @ 15:51:18
URL: http://jolinesteen.blogg.se
Postat av: Amanda - livet,foton,outfit,tips& och ibland lite annat! :)

jag har sökt att ladda ner appen bibeln men jag undrar att kostar den du har? För när jag sökt ha jag bara hitta såna som kostar..

2012-07-10 @ 14:54:28
URL: http://mandacecilia.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0