Heart It

My heart belongs to you

2012-06-15 @ 12:11:47
Hejsan på er!
Idag är det fredag och första dagen på sommarlovet! Det känns riktgt underbart! Vaknade vid 11.00 och kände hur en glad spiral grej gick genom hela kroppen! hehe. Jag känner att detta sommarlovet lär bli det bästa någonsin! Mina planer är i alla fall:
  • Bada
  • Sola
  • Volleyboll
  • Ha kul med vänner och älsklingen!
  • Sena sommarkvällar är ju ändå det bästa som finns!
  • Grilla
  • Fotografera!
  • Vara hos min käraste pappa
  • Bengan såklart
  • Äta mycket glass!
Och säkert en massa mer! Jag kommer i alla fall ha saker att göra hela sommarlovet det är jag säker på! Men nu ska jag i alla fall äta frukost snart och sen blir det nog att springa iväg och titta på studenterna som åker runt på vagnarna! Kan inte solen komma fram igen så det kan bli lite fotografi på schemat också. Jag ska i alla fall ut och fotografera ändå tror jag, men alltid trevligare med sol! Och senare ikväll med grillning med mamma,mammas kompis Maria och syrran!
Men ni får ha en helt underbar fredag!

KOMMENTERA
Postat av: julia [fotoblogg]

fin bild:]

2012-06-15 @ 12:58:02
URL: http://juliafotar.blogg.se/
Postat av: Amanda

fin och enkel bild

2012-06-15 @ 15:15:39
URL: http://happinessfoton.blogg.se/
Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Följer dig också nu :) gjort idag?

2012-06-16 @ 17:42:49
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0