Heart It

Tandläkaren

2012-06-05 @ 15:36:25
Heeej!
Nu har jag nyss kommit hem från en sväng hos tandläkaren, där jag drog ut en tand för att en annan tand växer över den och så tog jag bort en bit av en annan tand som suttit där ett tag. Så jag typ inte alls prata, och jag kan inte le eller någonting. Men idag så har vi faktiskt inte gjort alls särskilt mycket. Vi har först haft gymnasieinformation med Hanna och sen tittade vi på en film, grymt dålig! Och sen tittade vi på en annan film fast på so'n då, äen den lika tråkig typ! Men ja sen hade vi spanska då vi körde glosleken i grupper. Mer än så har vi faktiskt inte gjort så har inget att skriva egentligen.
Men jag tycker ni ska ha en underbar dag!

KOMMENTERA
Postat av: alma

Börjar blogga igen vinn 1000kr

2012-06-05 @ 16:17:20
URL: http://almasarastrand.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0