Heart It

Hejja sverige

2012-06-15 @ 17:39:50
|Fotograf & redigerare: Amanda (jag)|Kamera & objektiv: Nikon d3100 & Nikkor AF-S 50mm f/1.8|
Hej på er!
Idag blev det som sagt att jag och Klara skulle titta på studenterna. Sen gick jag och Klara runt lite på stan och så. Efter vi hade gjort det en stund gick vi iväg och hämtade kameran och gick ner till Norra Hamnen för att knäppa några porträtt bilder, med relativt nya objektivet. Och några bra blev det allt! Denna bilden här över använde vi min jacka + marken till stativ och sen fick jag sträcka mig efter ta kort knappen eftersom jag varken hade med mig stativ eller fjärrutlösare (men sådan har jag inte) Man får vara lite improvisorisk :)
Ja bilderna kommer nog dyka upp senare på bloggen eller någon annan dag. För just nu sitter jag och redigerar och klurar lite på hur de ska vara och så.
Men nu har vi startat grillen och snart kommer Maria så då blir det grillning och mys med henne och familjen! Sen blir det nog fotboll för mig ikväll också! Sverige-England HEJJA SVERIGE

Ha det så bra! KRAM

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0