Heart It

White Flower's

2012-06-04 @ 16:11:32
Hej hopp!
Idag var det måndag och dax för skola igen! Vi gjorde inte så mycket idag tror jag i alla fall. Vi hade i alla fall Hemkunskap först då vi bakade lite olika sortes av kakor. Sen hade vi no då jag och Klara jobbade klart väldigt fort så fick sluta en halvtimma tidigare. Så vi gick och åt och sen så satt vi i hängmatten och pratade och hade det riktigt gött! Men sen hade vi i alla fall matte och sen SO då jag inte hade ett skit att göra eftersom läraren inte hade något mer att göra åt mig som var klar med allt. Så jag fick göra lite som jag brukar då, gå runt och klia folk på ryggen... Sen fick jag Klara till hjälp också så vi gick runt en ring och kliade på folks ryggar.. Helt otroligt att jag ens gör det men hade ju inget bättre för mig så... ;) HAHA
Men nu har jag i alla fall ätit lite mat och ska snart ner på stan för att köpa en skjorta, och sen blir et att vara med Klara :)
VI SES!

KOMMENTERA
Postat av: Edith

Fiiin bild!

SV: Jag kom nyss hem! ^^

2012-06-04 @ 16:16:12
URL: http://lillcutemee.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Allt är inte bra, fick allergichock igår så är uppsvullen kring ögonen.. Allt bra med dig? :)

2012-06-04 @ 16:19:10
URL: http://rebeckannasofie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vitsippor är så himla fint, det skriker vår om dom!




Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0