Heart It

Konfa och solnedgång

2012-03-27 @ 21:05:56
Hej!
Idag har jag jag väll nästan ingen ork att blogga men jag gör det ändå ;)
I skolan idag så hände itne så mycket vi gjorde spanska hörövningen på provet. Mer än så hände nog inte direkt...
Sen efter var jag med Klara, vi lagade pasta tittade på roliga videoklipp bland annat videon i detta inlägg. Sen så gick vi hem till henne och åt glass och spelade gitarr och piano och sjöng sen pratade vi redan och sen så gick v till konfan. Där vi först lekte en lek, sen undervisning och sen prat i grupper och sen sjöng vi och bad. Sen gick jag och Klara till Norra hamnen och tittade på solnedgången.
Och nu ska jag göra mig i ordning och fixa lite grejer läsa lite och sen blir det nog att sova.
Natti

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0