Heart It

Minneskort

2012-03-18 @ 12:34:06
FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML!
FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML!
FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML!
FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML! FML!
Sitter just nu och är jävligt arg på mitt minneskort i telefonen! Vet ni varför?
Jo för att det funkar inte! Står att det inte finns men det gör det och jag tror att det är sönder men ååhh! Så jävla arg! Nu kan jag inte lyssna på musik/bilder/spel och lite annat jag hade där funkar inte nu kan ju förstås ladda ner dem igen, spelen asså, men jag orkar fan inte göra det för då kommer väll allt tillbaka eller så funkar det inte.. Men ÅHHH!
Vill ju lyssna på musik...!!
Plus att min spotify funkar inte så jorden gick just under för mig! Lyckades få igång min spotify igen. Här är tjejen som precis steg upp ur sin grav! Och om jag inte bloggar så vet ni varför! Då har väll förmodligen min data lagt av också! :( FAAAN!
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
Tillslut fick detta "glada" inlägg sitt braiga slut!!! :D

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0