Heart It

Tänker på dig!

2012-03-21 @ 18:17:48

Kära Farmor!
Jag tror inte jag riktigt förstått va som hänt, men ändå går jag och tänker på tiden vi hade tillsammans.
Ingen tänkte alls att detta skulle hända dig, varför slutade allt fungera?
Jag önska att jag fick träffat dig en gång innan, Men tyvärr så hade vi glidet lite isär.
Jag kommer aldrig glömma dig Farmor.
Hoppas du får ett bra liv i himlen!
KRAM

Som ni kanske förstod så har min Farmor gått bort. Nu är det en vecka sedan men jag har inte haft riktigt kraft att skriva det än.
Vi har inte träffat varandra på VÄLDIGT länge, därför känner jag nästan inte riktigt hur det är än, jag har inte riktigt fattat det.
Tänker på dig Farmor! Och hoppas du ser detta och kan visa mig hur du mår där i himlen!
Avril Lavigne – Wish You Were Here
Avril Lavigne – Wish You Were Here

KOMMENTERA
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Sv: Tack så mycket! :) Jag har inte riktigt koll på alla så därför länkade jag till vår facebook-grupp där vi också lägger upp bidlerna. :)

2012-03-23 @ 14:10:35
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0