Heart It

Glass och shopping

2012-05-18 @ 18:18:28
|FOTO: mamma|REDIGERING: Amanda(Jag)|
Hej!
Idag har jag inte haft så mycket tid att skriva ett inlägg, jag hade faktiskt tänkt mig ett inlägg för ungefär kanske 3/4 timmar sedan men ja eftersom vi åkte iväg med bilen till ett shopping ställe ungefär 1 timma härifrån så blev det inte så mycket med det.
Men efter vi var på detta ställe, som jag faktiskt inte minns vad det hette, så åkte vi in till stadsparken och åt glass och Matilda och Noel fick leka av sig lite.
Men jag somnade så fort vi satt i bilen heeela tiden, jag där dötts trött, och dessutom vill jag bara tänka på en person just nu! Saknar dig älskling! <3
Men ja och när vi kom hem så la jag mig i sängen lyssnade på musik i hörlurarna och lyckades somna igen, och sen kommer Elin och väcker mig :/ Men det var mat och jag var grymt hungrig så det var ok att hon väckte mig i alla fall! ;)
Men så jag nu har jag precis suttit ute i kanske 4 minuter men sen frös jag så grymt mycket, fast det är typ 15 grader ute..., men ja så nu sitter jag i sängen och chattar med Klara & lyssnar på musik :)
Jag hoppas ni haft en bra dag! Och kommer ha en fortsatt trevlig helg framför er!

KOMMENTERA
Postat av: Anonym

sv; kul ?:D

kollar lets dance, kollar du på de? :D

2012-05-18 @ 20:57:30
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

sv; ah okej :D vem e din favvo då?



Hallå, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 700 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se :D

2012-05-19 @ 02:36:28
Postat av: Anonym

sv; tar de lugnt nu, får se ikväll :D



förresten, vad skulle du vilja att jag lottade ut i bloggen?! läs inlägget så förstår du! :)

2012-05-19 @ 16:42:27
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0