Heart It

Farsdag ♥

2012-11-11 @ 11:55:36
God morgon!
 
Sitter just nu i min säng och har precis gjort ett litet kort i photoshop till pappa, eftersom jag inte kan träffa honom förrens om 2 veckor (han bor inte här) så fick jag göra något att ha "så länge". Men jag ska sätta mig förmodligen idag och göra ett riktigt kort till honom som han kommer få när vi ses. 
 
Igår blev det aldrig någon photoshoot med Klara på grund av vädret.. Men vi spelade lite alias och pratade och hade någurlunda kul i alla fall. Vid ungefär 19.30 kom vi på att det är väldigt mörkt + att det händer mycket här just nu ... Så vi smsade en och frågade om han inte kunde köra oss in och jovisst är han så snäll som alltid, så vi behövde inte gå i regnet,mörkret och kallheten.. Tack BJ! 
Åh förresten alltså vi skulle till bandyn som XP håller! Vi skulle däremot inte vara med eftersom vi båda varit sjuka nu så tänkte vi att det var ganska dumt, men vi satt och tittade på istället. Helt okay!
 
Ni får ha en bra dag!

KOMMENTERA
Postat av: Emma :)

fin bild:D

2012-11-11 @ 12:05:17
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se
Postat av: KassandraPalma

jaha okej, kan inte du lägga ut en bild på dina ny målade naglar? :)

2012-11-11 @ 14:01:17
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Sanna Widman

Superfin bild :D

2012-11-11 @ 15:18:29
URL: http://Fotbollssanna.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0