Heart It

I only miss you when i'm breathin'

2012-11-25 @ 19:05:46
Hej hopp!

Min helg har varit riktigt bra måste jag säga! Eller typ hela veckan faktiskt! Har spenderat mycket tid med vänner och varit på XP & kyrkan. Spelade bandy i helgen också, grymt kul! Tittade även på film efter det då i lördags. Fredagen var jag på XP till 9 på grund av att jag var tvungen till att gå hem för mormor ville inte gå ut senare. Lite tråkigt men låg uppe till 12 kanske och smsade istället.. Idag har jag varit i kyrkan och sedan lagat mat till familjen, slappat och nu sitter jag och lyssnar på musik. 
 
Ni får ha en bra vecka!
 

KOMMENTERA
Postat av: Malin Sirviö

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-2-3-4.html :D

2012-11-25 @ 19:52:27
URL: http://mallemusic.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0