Heart It

Jag+frågor

2012-11-07 @ 08:55:00

1. Vad heter du? - Amanda

2. När är du född? - 7 September

3. Vart bor du? - Lysekil

4. Är du kär just nu? - Nej

5. Har du kille/tjej? - Nope

6. Har du kysst någon? - Ja

7. Vad tycker du om kärleken? - Den är väll bra

8. Vill du gifta dig nån gång? - Ja

9. Vill du ha barn? - Ja

10. Är du barnslig? - Ibland är jag nog det

11. Är du pratglad? - Med vissa..

12. Är du frågvis? - Nja

13. Är du blyg? - Ganska

14. Får du tvångstankar? - Nej

15. Saknar du någon? - Aa

16. Vem kramade du senast? - Mamma

17. Vem kysste du senast? - En

18. Vem gjorde dig glad senast? - Vet inte

19. Har du nångång blivit kallad hora/slampa? - Nej

20. Har du nångång blivit kallad fjortis? - Nej

21. Har du nångång blivit kallad emo? - Nope

22. Har du gått in i en dörr? - Ja

23. Har du ramlat ner för en trappa? - Har jag säkert

24. Röker du? - Nej blä!

25. Dricker du? - Nej

26. Har testat droger? - Nej

27. Har du varit galet kär nångång? - Ja

28. Har du blivit dissad? - Ja

29. Har du dissat nån? - Har säkert..

30. Cider eller öl? - 

31. Kärlek eller sex? - Kärlek

32. Blind eller döv? - döv

33. Brunett eller blondin? - brunett

34. Vad ångrar du mest att du har gjort? - Ingen aning!

35. Hur har du mått på sista tiden? - Bra

36.Tror du man kan leva med samma person resten av livet? - Jadå

37. Har du nångång blivit slagen allvarligt? - Nej

38. Har du djur? - Nope :(

39. Har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja

40. Har du legat brevid en kille i sängen? - Ja

41. Har du nångång varit otrogen? - Nej

42. Har du kallat en kille för bög? - Nej

43. Har du kallat en tjej för hora/slampa? - Nej

44. Har du fuskat på ett prov? - Ne

45. Har du tv på ditt rum? - Jupp!

46. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja mycket möjligt!

47. Brukar du sjunga i duschen? - Ja ibland

48. Klarar du dig själv? -  Jadå

49. Kan du laga mat? - Ja

50. Vilken är din favorit färg? - Limegrön

51. Hur gammal är du exakt? - 15 år & 2 månader

52. Vem är din bästavän genom tiderna? - Genom tiderna?

53. Vilken e din favorit maträtt? - Baconsås och pasta

54. Vilken klass går du i? - 9:an

55. Vilken skola går du på? - Gullmarsskolan

56. Vad tycker du om den? - Den är sådär

57. Bästa boken heter? - Vet inte

58. När jag blir stor ska jag bli? - Porträttfotograf!

59. Det värsta jag vet är? - Höjder!

60. Min starkaste egenskap är? - Ingen aning!

61. Min förebild är? - Pappa

62. Är du en djur människa? - Jag vet inte riktigt... Men jag gillar djur! :P

63. Är du allergisk mot något? - Nej

64. I såna fall vad? - 

65. Kommer du ofta i tid? - Ja

66. Vad ska du göra efter studenten? - gå högskola

67. Var är din favorit plats? - Norra Hamnen & Sängen!

68. Vart sov du inatt? - In my bed!

69. Vart vill du bo när du blir stor? - Vet inte riktigt faktiskt

70. Vad har du för mobil? - iPhone 4s :)

71. Vem fick du senast sms av? - Klara 

73. Vad svarade du? - Just det, nej klarar ju knappt av att stå.

74. Vem ringde dig senast? - Elin (min syster)

75. Vem ringde du senast? - Mamma

76. Har du temprament? - Nja vet inte kanske

77. Dagens bästa var? - Inget än så länge..Eller kanske att jag mår bättre än vad jag gjorde igår!

78. Dagens värsta? - Att jag måste vara hemma...

79. Mitt favorit citat är? - Ingen aning faktiskt!

80. Har du några syskon? - Jupp

81. Bor dina föräldrar tillsammans? - Nej

82. Min favorit siffra är? - 4 eller 14 tror jag

83. Gulliga godnatt sms är? - "God natt älskling" "God natt sov sött"

84. Roligaste ämnena i skolan är? - Musik,bild och Geografi

85. Hur många bloggar följer du? - En del!

86. Imorgon ska jag? - Förhoppningsvis till skolan

87. storstad eller landet? - svårt... vet inte riktigt faktiskt

88. pizza eller sushi? - Pizza!!!!!!!!

89. Myskväll eller utekväll? - Beror på hur man mår den dagen!

90. Sommar eller vinter? - Kan inte välja!

91. McDonalds eller MAX? - McDonald's

92. sverige eller utlandet? - Har aldrig varit utomlands...

93.ljushåriga eller mörkhåriga killar? - Mörkhåriga

94. mjölk eller vatten? - Gillar egentligen inte mjölk men dricker det i alla fall på grund av att inget annat är särskilt gott till mat heller..

95. telefon eller dator? - telefon

96. sport eller nyheter? - Sport

97. chater eller skidsemester? - Vad är chater?

98. Zara eller HM? - H&M

99. känd eller okänd? - Lite mittimellan

100. julafton eller födelsedag? - Julafton!


KOMMENTERA
Postat av: Sophie

Ja julafton ftw!!
sv: hej det är bara bra :)

2012-11-07 @ 15:13:51
URL: http://sophiethatsme.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0