Heart It

Tandläkaren

2012-10-15 @ 21:37:12
Hellu!

Gokväll får man väll säga. Sitter just nu i sängen och kollar lite på tv och så. Idag började dagen hos tandläkaren, jag har problem med käken nämligen, så jag har nu fått att jag ska öva käken och slappna av i mellan åt. Sedan får jag inte sätta tungan för mycket mot mina tänder som jag alltid gjort och det är jätte jobbigt. Sedan kom jag till skolan en kvart försent då pågrund av det då. Vi har haft musik,No,matte,klassråd och PT idag. Efter skolan gick jag och Klara hem hit, lagade mat och började vlogga, så det kommer komma upp en vlogg någon gång här framöver.. Youtube är så GRYMT segt helt galet.. Sen har vi såklart pratat,skrattat och så har vi spelat mario kart och tittat på gamla videos & bilder. Grymt kul!
 
Ursäkta för ett så sent inlägg.. har inte riktigt haft tid.. 
 
Ha det så bra
KRAM

KOMMENTERA
Postat av: Emma :)

fin bild:D

2012-10-17 @ 22:25:39
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0