Heart It

99 saker om mig

2012-09-12 @ 11:00:57

 



1. Fullständigt namn? - Helena Amanda Jönsson
2. Exakt ålder? - 15 och 5 dagar
3. Vart bor du? - Lysekil
4. Bor tillsammans med? -Mamma och syrran
5. Husdjur? -Har inga husdjur
6. Färg på ditt hus? -Gult&brunt. Hos pappa grått&vitt
7. När är du född? -7 september 1997
8. Klass? - 9F
9. Vilket år tar du studenten? -åh jag orkar inte räkna.. men jag går i 9:an och om 4 år då... 2016
10. Något jobb? - Nope
11. När ska du sova ikväll? -Ingen aning det får vi se då! 
13. Duschat idag? - Nope inte än så länge
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - En yoghurt
17. Dagens klädsel? - pyjamas
19. Dagens sötnos? -


20. Dagens roligaste? -


21. Har du många vänner? - Nja.. 
22. Hur många har du kysst? - typ 1 eller 2
23. Vem kramade du senast? - Mamma
24. Hur många vill du ha sex med? - Ingen just nu
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen 
27. Har du pojk-/flickvän? - Nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -Mormor- okej du kram

FAVORIT:
31. Film? - Hitta nemo!
32. Låt? - Summer paradise
33. Mat? - Baconsås & pasta
34. Dryck? - Coca cola
37. Stad? -Göteborg/Jönköping
38. Land? - Sverige (det ända land jag varit i förutom Norge :P)
39. Ämne i skolan? Musik
40. År? - 2012

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Ehm nu tänker jag på typ alla bara för att du frågade.. 
42. Personen du kysste? -
43. Gången du spydde? - Innan sommarlovet
44. Gången du grät? - Förr,förra fredagen
45. Pizzan du åt? - Kebab 4/Amandas/ och alla andra namn den har, alltså kebabpizza med pomfrites
46. Gången du var i göteborg? - Oj det minns jag inte, det var länge sedan!
47. Gången du var i stockholm? - Har aldrig varit där..
48. Gången du var full? -
49. Gången du var hög? -
50. Personen som såg dig gråta? - Rickard/Klara

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Båda!^^
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humöret
54. Tv-spel eller datorspel? -Tv-spel 
55. Singel eller upptagen? - singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -Vet inte vad ngt av det är? 
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Ingen aning ;)
60. Svart hår eller blont? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? -Blåa
62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD!
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg (eftersom jag inte har varit i stockholm)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola!
66. Pizza eller kebab? -Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Spelar ingen roll
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? -Leva!

ANTAL:
70. Personer du älskar? -Alla som står mig nära! Orkar in räkna.. 
71. Personer du hatar? - 0
72. Personer som sagt jag älskar dig? -4/5 + familj och så
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 0
74. Glassar du ätit på en dag? - 2
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -Har aldrig varit på ngn riktig konsert.. O inget planerat
76. Gånger du haft minnesluckor? - ingen aning
77. Piercingar har du? - 2 (öronen)
78. Personer du saknar just nu? - En del! minst 10!
79. Gånger ditt hjärta brustit? -2-3

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Ingen
81. Ska du träffa imorgon? - Ingen bestämt..
82. Sjöng du senast för? - Mamma & syrran
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Oj det måste varit Klara, har inte varit inne där på jätte länge..
84. Spelade du tv-spel med senast? - Kusinen tror jag..
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ehm... har ingen aning!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen tror jag
87. Förtjänar att dö? -
89. Vill du sova brevid inatt? - Min kudde!

VAD:
90. Gör dig glad? - vännerna+familjen
91. Gör dig ledsen? -
92. Vad vill du helst göra nu? - fotografera..
93. Önskar du att du slapp göra? - vara sjuk
94. Vill du ha nu? - Choklad!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag har ju precis haft min födelsedag.. 
96. Längtar du till? - Konfan börjar (ska vara fadder!!),höstbalen och första lägret!
97. Tycker du om dina betyg? - De är väll okay
98. Ångrar du i ditt liv? -  Inget spec
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att jag träffade Klara & att jag är kristen!


KOMMENTERA
Postat av: LIENE

Kul lista:) såna är kul att fylla i.

2012-09-12 @ 11:47:40
URL: http://lienes.blogg.se
Postat av: Ebba | foto

Sv; tack så mycket :)

2012-09-12 @ 11:48:13
URL: http://eebbaaa.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0