Heart It

Andra september tvåtusentolv

2012-09-02 @ 19:06:46
Tjoohooo!

Som niser har jag startat "veckans blogg"-tävling. Kul att så många redan är med! Jag tänkte i alla fall kika in och säga att jag har bara ett inställt inlägg imorgon och på tisdag, eftersom jag ska iväg på "läger" med klassen. Vi ska vandra mååånga kilometer... vet inte exakt men grymt många tar i alla fall inte bara 3 timmar ;) Men halva klassen (vi är egentligen 3 klasser,F,E&C) kommer paddla dit och vi andra kommer gå (jag går då alltså dit). Sen så kommer de som paddla få gå hem istället. Men så vi ska då alltså sova ute i skogen, vi F:are delar på ett tält. Sen kan folk sova vindskydden om de vill också (hoppas verkligen några gör det). Ja sen kommer vi... njae asså jag vet inte så mycket vi kommer göra men jag berättar nog när jag kommer hem och så :)
 
Jag har inte bloggat så mycket idag eftersom jag packat,pluggat och varit i kyrkan.
Har ni sett min nya design förresten? Skriv gärna vad ni tycker! Hiss/Diss? Om ni inte ser den tryck F5
 
Ni får ha det så bra!
KRAM

KOMMENTERA
Postat av: Hue

Älskar din design! :D

2012-09-02 @ 20:10:16
URL: http://huesblogg.blogg.se/
Postat av: johanna

hejsan nice blogg du har bruden kika in i min blogg snygging :D kommentera gjärna i min blogg kramisar vackra du:D

Svar: Tack!
Amanda

2012-09-02 @ 20:41:06
URL: http://johannaafrikanen.devote.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0