Heart It

åttonde september tvåtusentolv

2012-09-08 @ 21:41:31
Hejsan hoppsan!

Har nyss pratat med käraste Klara. Pratat en massa! Innan det var jag iväg på fadderträff (klara skulle oxxå vara med, men hon mådde inte bra) Det var grymt! Så nu ska man vara fadder detta året då till alla nya konfirmander! Så grymt! ÄLSKAR'T!
Dagen har varit grym! Vid 1 tror jag så gick jag till Klara där även Elin var. Bytte om till bikini och hade en härlig spadag. Fick smoothie och kladdkaka! MUMS! det var riktigt skönt! Senare gick jag hem och åt, sen "sprang" jag typ ner till busstationen för att jag närkte att klockan snart var tjugo över.. jag skulle nämligen träffa Hampus som kom med bussen! Sedan gick jag,Elin och Hampus och gungade i parken sedan gick vi till XP och då var det fadderträffen då.. Kände att detta inlägg blev lite rörigt men jag hoppas ni förstår ändå!
 
KRAM

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0