Heart It

Gårdagen

2012-09-01 @ 11:18:39
Hejsan hoppsan!

Jag tänkte jag skulle berätta om min gårdag. Eftersom det var fredag så gick jag först till skolan som alla andra vardagar. Sedan efter skolan gick jag och Klara hem till mig, hämtade mamma och sen gick vi ner till klippstugan, för jag skulle då klippa mig. Vi mötte Hampus där nere. Mamma betalade bara sen gick hon. Sen tog det väll 30-45 minuter eller något tror jag. Det var jätte skönt att få bort de slitna topparna,ungefär 1.5 dm. Så nu har jag braiga lockar inte fluffiga fula frissiga lockar :) Men efter jag hade klippt mig gick Hampus och åt, Klara gick hem och gjorde något och jag gick iväg med mamma och köpte pizza. Vi gick hem och åt och sen gick jag till XP, Hampus och Klara hade redan kommit dit. Det var en bra kväll, var dock väldigt trött. Så vid halv 11 gick jag hem. Ja sen gick jag och la mig. Grejade med mobilen, tröttheten försvann så vid halv 1 någon gång tror jag att jag bestämde mig för att lägga ifrån mig telefonen. 
 
Vaknade vid 8.30, kunde inte somna om så nu har jag legat vaken och tittat på tv sedan dess. Nu ska jag fortsätta titta på tv i alla fall.
 
Ha det så bra!
KRAM

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0