Heart It

A List ▼

2013-01-19 @ 17:39:48

SENASTE:
Dryck: Juice
Telefonsamtalet: Mamma 
SMS: Kevin
Sång du lyssnade på: Life-Ulrik Munther
Gången du grät: Igår

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja många gånger.
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Limegrön
färg 2: Turkos
färg 3: Rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja typ
Fått ditt hjärta krossat:
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Mm
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej 
Kysst en kompis: Nope

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:  
Hur många barn vill du ha: 2
Har du några husdjur: Nej
Vill du ändra ditt namn: Ja mitt efternamn
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inget speciellt.  
Vilken tid vaknade du idag: massa gånger, 2,6,7,8 och till sist 11
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov/smsade
Någonting som du längtar till: Sommaren
Senaste gången du träffade din pappa: två veckor sedan tror jag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att allting ska var aså svårt, kan inget bli lite lättare.
Vad lyssnar du på just nu: Nobody compares- One Direction
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag fryser men är varm
Vad är ditt namn: Amanda
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Jungfru
Kille eller tjej: Girlll
Hårfärg: Typ brunt
Långt eller kort: Mellan långt
Vad gillar du gällande dig själv: Jag förlåter väldigt lätt folk 
Piercings: Öronen
Tatueringar: -
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: -
Piercing: Öronen
Tatuering: -
Bästa vän: Vet inte
Sporten du spelade: Dans 
Husdjur: katt 

JUST NU:
Äter du: Luft
Dricker du: Juice
Är du på väg att: Ingenting 
Lyssnar du på: One things- One direction
Väntar du på: Sms

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: Mage
Tatueringar eller piercingar: -
Känslig eller inte: Känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: -

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Nope, men lär väll hända 
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Vet inte
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Har jag nog
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

TROR DU PÅ:
Dig själv:
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Ja
Tomten: Såklart :-) (ni som inte förstår ironin med dem smilisen..)
Änglar: Ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Ja när jag gick i 1:an hade jag tre stycken 
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja om man verkligen vill det
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min mobil
Vad vet inte så många om dig?: Att jag är kristen


KOMMENTERA
Postat av: EMMAS!

rolig lista:D

2013-01-19 @ 19:01:08
URL: http://eemma.se/
Postat av: Wilma

Hoppas att du får en grym fortsättning på din helg!

2013-01-19 @ 19:38:47
URL: http://picbywn.blogg.se
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Awesome lista, lånar den ^^ Kramisar Carro

Svar: Gör det! :)
Amanda

2013-01-19 @ 22:45:18
URL: http://quiethell.myshowroom.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0