Heart It

FireBoy

2013-05-22 @ 12:36:42
|Bilden är fotograferad av mig, som modell är det min bror Mattias|
Hej på er!
 
Har äntligen börjat att blogga igen, eller jag tänker att jag i alla fall ska försöka. Och därför ska jag även börja ta tag i min kameran och gå ut och knäppa några bilder. Men det får bli när jag är frisk. Idag blir det en dag där jag ligger inne i sängen och bara vilar, jag måste få tillbaka min röst. Min lärare tror dessutom att jag är hemma för alla prov, jovisst för det skulle jag ju stanna hemma från. Men önskade jag kunne få varit i Tenhult nu, jag vill vara med de underbara vännerna där idag, de ska hitta på något och jag får bara vara med via skype eftersom jag inte kan ta mig dit. Men jag får helt enkelt nöja mig med det. 
Ha det bra! 

KOMMENTERA
Postat av: julia johansson

SV: Tack så mycket! :)

2013-05-22 @ 12:37:38
URL: http://fotarjulia.blogg.se/
Postat av: SOFIA ღ

sv: Tack så mycket :)
Väldigt cool bild!
kram

2013-05-22 @ 22:55:24
URL: http://sofiasticated.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0